אביזרי שקית אוסטומיה של ברנו, 10 חתיכות שקית אוסטומיה מחסום סיליקון סיליקון הניתן להגן על דליפה הגנה על עור אוסטומיה.
  • משופץ

אביזרי שקית אוסטומיה של ברנו, 10 חתיכות שקית אוסטומיה מחסום סיליקון סיליקון הניתן להגן על דליפה הגנה על עור אוסטומיה.

ILS 2.00

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

לא ניתן להסיר בקלות נזק לעור : טבעת ההגנה על אוסטומיה זו, גם אם נשארת כמות קטנה של שאריות על העור, היא לא תפגע בעור ולא תשפיע על טבעת ההגנה הבאה על אוסטומיה בטוח והיגייני : מחסום תיק האוסטומיה שלנו עטוף באופן אינדיבידואלי בבטחה והיגיינית, כך שתוכלו להשתמש לפי הצורך ולקנות עם שקט נפשי. ניתן לעצב : מחסום שקית אוסטומיה זו ניתנת לניתוח, כך שתוכלו להתאים ולהתאים את צורתו לצורתכם הרצויה והדבק האיכותי שלו מבטיח שהוא יישאר במקום ללא תנועה. ידידותי לעור : מחסום תיק אוסטומיה זה ידידותי מאוד לעור, תוך שימוש בדבק בדרגה רפואית שמתאים היטב לעור וממלא ביעילות קפלי עור. יישום : למלא את החללים בעור שלם סביב הסטומה ולאטום בין הסטומה לסאמפ הסטומה, ומגן על העור מפני הפריקה. מפרט : סוג פריט : חומר מחסום שקית אוסטומיה : סיליקון גודל : קוטר פנימי : בערך.6 בקוטר החיצוני : בערך. כמות 5 ס"מ / 2in : 10 גיליונות / תיבה שימוש ב : 1. וודא שהעור סביב הסטומה נקי ויבש לפני השימוש במחסום שקית האוסטומיה. הוצא את מחסום תיק האוסטומיה מהתיק, צבט את האוזן והסר את הסרט נגד הסטיק משני הצדדים. התאם את צורת מחסום הכיס אוסטומיה. הרחב את הטבעת והתאם לצורה הרצויה .

Item type:
Ostomy bag barrier Material
Quantity:
10 sheets/box
Use of:
1. Make sure the skin around the stoma is clean and dry before using the ostomy bag barrier. Take the ostomy bag barrier out of the bag, pinch the ear and remove the anti-stick film from both sides.:
2. Adjust the shape of the ostomy pouch barrier. Expand the ring and adjust to the desired shape.:
3. Apply the ostomy bag barrier to the skin around the stoma. If necessary, adjust the shape again. If you are using a two-piece ostomy pouch, you can apply the ring directly to the compression ring area of the chassis for a comfortable fit around the ostomy.:
Removal Method:
Packing list:
10 x ostomy bags barrier: