Ukk-400a תיבת חלוקת חסימת מסוף מסוף, תיבת צומת חשמל אוניברסלית, תיבת חלוקת חסימות מסוף, מערכת הרכבת DIN
  • משופץ

Ukk-400a תיבת חלוקת חסימת מסוף מסוף, תיבת צומת חשמל אוניברסלית, תיבת חלוקת חסימות מסוף, מערכת הרכבת DIN

ILS 24.79

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מעטפת מעכבת להבה לבטיחות ועמידות-תיבת חלוקת חסימת מסוף הרכבת DIN כוללת מעטפת מעכבת להבה העמידה בפני טמפרטורות גבוהות וקורוזיה יש לו ביצועי בידוד טובים והוא בנוי להחזיק מעמד, מה שהופך אותו לבחירה אמינה לצרכי חלוקת הכוח שלך. מוליך נחושת באיכות גבוהה להעברת כוח יעילה - המוליך בתיבת חלוקה זו עשוי נחושת באיכות גבוהה, שיש לה מוליכות גבוהה ועליית טמפרטורה נמוכה. זה יכול להתמודד עם זרם מלא, להבטיח העברת חשמל יעילה. כיסוי שקוף לבדיקת חיבור קל - הכריכה השקופה של תיבת הפצה זו מאפשרת לך לראות בקלות אם הכבלים מחוברים באופן אמין, מה שמקל על פתרון בעיות כל סוגיות פוטנציאליות. התקנה מהירה וקלה על המעקה - תיבת הפצה זו קלה להתקנה על המעקה, מה שהופך אותה לנוחה להתקנה ולהעביר את מערכת ההפצה שלך. בשימוש נרחב בארונות מתח גבוהים ותיבות הפצה שונות - תיבת חלוקת חסימת מסוף מסוף DIN משמשת בדרך כלל בארונות חלוקת הכוח, קופסאות הפצה וארונות מתח גבוהים שונים, מה שהופך אותו לבחירה רב -תכליתית לצרכי חלוקת הכוח שלך. מעטפת מעכבת להבה לבטיחות ועמידות-תיבת חלוקת חסימת מסוף הרכבת DIN כוללת מעטפת מעכבת להבה העמידה בפני טמפרטורות גבוהות וקורוזיה. יש לו ביצועי בידוד טובים והוא בנוי להחזיק מעמד, מה שהופך אותו לבחירה אמינה לצרכי חלוקת הכוח שלך. מוליך נחושת באיכות גבוהה להעברת כוח יעילה - המוליך בתיבת חלוקה זו עשוי נחושת באיכות גבוהה, שיש לה מוליכות גבוהה ועליית טמפרטורה נמוכה. זה יכול להתמודד עם זרם מלא, להבטיח העברת חשמל יעילה. כיסוי שקוף לבדיקת חיבור קל - הכריכה השקופה של תיבת הפצה זו מאפשרת לך לראות בקלות אם הכבלים מחוברים באופן אמין, מה שמקל על פתרון בעיות כל סוגיות פוטנציאליות. התקנה מהירה וקלה על המעקה - תיבת הפצה זו קלה להתקנה על המעקה, מה שהופך אותה לנוחה להתקנה ולהעביר את מערכת ההפצה שלך.

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Din Rail Distribution Box
Rated Current:
400A
Input Terminal:
1 * 185mm²
Output Terminal:
5 * 16mm² / 2 * 35mm² / 4 * 10mm²
Terminal Material:
Copper
Bracket Material:
Nylon Flame Retardant
Screw Material:
iron plated multi-colored zinc, PZ screw
Package List:
1 * Din Rail Distribution Box:
Note:
1. Please allow slight error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
3.Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering. :