קדדי מקלחת של Xofine 2, מתלה מדף מקלחת למקלחת אטום חלודה מתכת, מדף אחסון מארגן מקלחת ללא קידוחים, 11.8in/15.7in/19.7in/23.6in)
  • משופץ

קדדי מקלחת של Xofine 2, מתלה מדף מקלחת למקלחת אטום חלודה מתכת, מדף אחסון מארגן מקלחת ללא קידוחים, 11.8in/15.7in/19.7in/23.6in)

ILS 72.32

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מארגן חיסכון בחלל נהדר - מארגן מקלחת זה מורכב משני מדפים נפרדים, תוכלו להשתמש במדף העליון כדי למקם מוצרי פנים ובמדף התחתון כדי למקם מוצרי אמבטיה אתה יכול גם להחליט את המרחק בין שני מדפי המקלחת, כך שתוכל לשים בקלות פריטים גבוהים יותר, כמו שמפו, ג'ל מקלחת ועוד. סט חבילות 2 - תוכלו לתלות את אחסון המקלחת הללו למקלחת פנימית בחדר האמבטיה לאחסון ג'ל מקלחת, סבון, בקבוקי שמפו, קרם גילוח, כדורי אמבטיה וכו 'או לתלות אותו במטבח לאחסון בקבוקי תבלינים, סכו"ם ו יותר. השתמש בקאדי מקלחת הדבק העצמי כדי להפיק את המרב מהחלל שלך ולשמור על חדר האמבטיה נקי ומסודר. חומר עמיד-מדף קאדי המקלחת שלנו עשוי מאלומיניום חלל, אטום למים, אטום לודים, לא דהיף, עמיד בפני שריטות ולא עיוות. מדף מקלחת עיצוב חלול - מקלחת אמבטיה קאדי התחתית הפתוחה החלולה יכולה לנקז במהירות ולייבש פריטים כדי למנוע גידול חומרים מזיקים. דרך התקנה 2 : ① ① indestive (ללא קידוח), שלם עם מדבקות, קל להתקנה ללא כלים אחרים ② קידוח חורים, עם אביזרי בורג. מוצרים יומיים של Space Organiterstore, המאפשרים להחזיק בקבוקים כבדים, סבונים ועוד יסודות אמבטיה רבים אחרים.