אומן ביטחון 1/2 יחידות עור PU עור טיולון עגלת עגלה סובב 360 מעלות מארגן עגלה סיבוב
  • משופץ

אומן ביטחון 1/2 יחידות עור PU עור טיולון עגלת עגלה סובב 360 מעלות מארגן עגלה סיבוב

ILS 10.30

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

תכונות : 100% חדש לגמרי ואיכותי מתאים לכל עגלה : עם צמיגות חזקה במיוחד מתכווננת, עגלות אלה מתכוונות אוניברסאליות המתאימות לכל סוגי העגלות, העגולות, הכסאות, עגלות הקניות, משענות הראש לרכב, אופניים וכיסאות גלגלים. שחרר את הידיים שלך : לא יותר שובר את הגב שלך נושא הכל בעצמך. מתנה : מתנה נהדרת לכל אם מצפה, תינוקות יילודים או בנים או בנות פעוטות. ההורים יעריכו אותך על מתנה כל כך מהורהרת ומרתקת. שימוש רב -פונקציונלי : תן לוויות טיולון מרובות מטרה אלה לשאת את תיקי הקניות, התיקים, שקיות החיתול ואפילו מעילים וכו ', כך שתוכל לשמור על הידיים בחינם. תכונות : 100% חדש לגמרי ואיכותי. מתאים לכל עגלה : עם צמיגות חזקה במיוחד מתכווננת, עגלות אלה מתכוונות אוניברסאליות המתאימות לכל סוגי העגלות, העגולות, הכסאות, עגלות הקניות, משענות הראש לרכב, אופניים וכיסאות גלגלים. שחרר את הידיים שלך : לא יותר שובר את הגב שלך נושא הכל בעצמך. מתנה : מתנה נהדרת לכל אם מצפה, תינוקות יילודים או בנים או בנות פעוטות. ההורים יעריכו אותך על מתנה כל כך מהורהרת ומרתקת. שימוש רב -פונקציונלי : תן לוויות טיולון מרובות מטרה אלה לשאת את תיקי הקניות, התיקים, שקיות החיתול ואפילו מעילים וכו ', כך שתוכל לשמור על הידיים בחינם.

Material:
PU Leather + Aluminum Alloy Carabiner
Size:
approx 3.2x20cm/1.57x7.87 inches
Color:
Black/Brown/Coffee/Grey/Purple
Package Includes:
1x2x Stroller Hook
Core buying points:
High load bearingdoes not break,Anti-skid andwear-resistant,Alloy metal buckle,Velcro grip is firm,Suitable for a varietof models,Yan value online.
Detailsmake a difference:
Fine workmanship(Sewing fine lines and smooth lines),High quality leather material (Texture lychee texture , comfortable hand feel),A thin and light card case(Life is too heavy , simplicity is the trend)