נשימת אש 4-פלייסטיישן
  • משופץ

נשימת אש 4-פלייסטיישן

ILS 2.00

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

סיפור מוצק תיאור מוצר נשימה של אש הרביעי הוא משחק לשחקן יחיד שממשיך את הסיפור עם אלה "אנשי דרקון," שנתנו את חייהם כדי למגר את אלת הרשע ולהחזיר את השלום בעולם שלהם. הפעם, קרב פרץ בין שתי יבשות חזקות, והנסיכה היפה אלנה נעלמה במהלך סיור באזור שסוע המלחמה. אחותה של הנסיכה, נינה, ששולטת בממלכת וינדיה, נשבעת להחזיר את אחיה הנעדר. היא פוגשת את ריו לאורך הדרך, שמצטרף למסע האפי אתה לא צריך להיות גיימר קשוח כדי לשים לב כי אין ספור-שלא לדבר מרשים-משחקי תפקידים (משחקי תפקידים) שוחררו עבור סוני פלייסטיישן. למרות שהפרק הרביעי ב נשימת האש הסדרה היא מאפיה משובחת,היא לא ממש מחזיקה להבה למיטב החלופות האמורות. נשימת האש הרביעית הוא משחק לשחקן יחיד שממשיך את הסיפור עם "אנשי הדרקון" האלה, שנתנו את חייהם כדי למגר את האלה הרעה ולהשיב את השלום בעולמם. הפעם, קרב פרץ בין שתי יבשות חזקות, והנסיכה היפה אלנה נעלמה במהלך סיור באזור שסוע המלחמה. אחותה של הנסיכה, נינה, ששולטת בממלכת וינדיה, נשבעת להחזיר את אחיה הנעדר. היא פוגשת את ריו בדרך, שמצטרף למסע האפי. נשימת האש הרביעיתהמשחק פשוט מרענן, עם רק כמה תוספות קלות למערכת הקרב של קודמו. באופן ניכר ביותר, מערכת קומבו חדשה מאפשרת לחשים להוציא יותר נזק מאשר כאשר הם נזרקים לבד, על ידי עבודה יחד עם לחשים אחרים. כמו בעבר, ריו יכול להפוך לדרקון או יצור היברידי חצי אנושי וחצי דרקון כדי להשיג כוחות התקפה מיוחדים. המפלגה תאסוף נוודים אחרים לאורך כל המשחק, שלחלקם יש את הכוח להשתנות. כל עיירה פותחת מערך חדש של תת-משימות ומיני-משחקים (כן-יש כאן עוד משחק דיג, אנשים), שניהם מוסיפים אריכות ימים ויכולת משחק חוזרת לנשימת האש הרביעית, אם כי לא כולם יעריכו את האופי החובה של הסחות דעת אלה. כמו משחקי תפקידים יפניים רבים, התוצאה המוזיקלית ואפקטים קוליים חדים מצוינים, אבל יש מעט מאוד כישרון קול במשחק. בסך הכל, נשימת האש הרביעית היא משחק תפקידים מוצק, אם כי לא פנטסטי. טוד מואט יתרונות : סיפור מוצק מערכת קרב יעילה ציון מוסיקלי יוצא דופן חסרונות : גרפיקה ממוצעת לפעמים-שליטה מביכה וזוויות מצלמה פ כאשר ('א').ביצוע (פונקציה (א) {א.מופעל ('א : מרחיב : מתג_תיאור : מתג : כווץ', פונקציה (נתונים) {חלון.גלילה (0, נתונים.אופסטופ-100); }); }); סקירה בואו נודה בזה, סדרת נשימת האש תמיד הייתה חיקוי חיוור של עמודי התווך של המאפיה, הבנויה היטב על היסודות הבלתי מעורערים של בינוניות ויכולת חיזוי - עד עכשיו. נשימת האש הרביעית מסתובבת ובונה על מסורותיה תוך שהיא מספרת סיפור משכנע יותר מבעבר, מה שהופך אותה בקלות למיטב הסדרה. אחותה של נינה, נסיכת וינדיה, נעלמה. במסע של נינה למצוא את אחותה, נינה מגלה את ריו, ילד מסתורי ושקט עם כוח הדרקון. יחד הם יצאו למסע עולמי כדי למצוא את הנסיכה הנעדרת. בינתיים, הקיסר הנקמני פו-לו קם לתחייה ומנסה להחזיר את כס המלוכה שאיבד 500 שנה קודם לכן. מסעם של נינה וריו חוצה בסופו של דבר את מסעו של פו-לו, וממלא שוב את אגדת הדרקונים. בדרכם, נינה וריו יאספו את המזווה המוזרה הטיפוסית של דמויות-רובוט יורה באגרוף, איש נמר שרירי היטב, וכלב סמוראי מגן תמיד, למשל. המשחק שומר על חלק מהמשימות הצדדיות האישיות של הסדרה והסחות דעת מטופשות, אבל נשימת האש הרביעיתהסיפור הפוליטי ברובו מתרחש בעולם מגובש ורציני יותר מאשר הנפקות קודמות. מסורות חדשות לנשימת האש הן מערכת קרב משופרת ומערכת משולבת חדשה. כמו כרונו קרוס של סקוור, קפקום כתם את ההגדרה של סיבובי קרב, ומאפשר לך לפקד על הדמויות שלך לתקוף בכל סדר שהם בוחרים. בעוד שרק שלוש דמויות יכולות להיות מעורבות ישירות בקרב, ניתן להחליף חברי מפלגה נוספים בכל פעם שצריך כדי לבנות עוד יותר את המשלים שלך של אפשרויות התקפה. בנוסף, דמויות מנוחה יחזירו נקודות יכולת זמניות ויספקו גיבוי מדי פעם, ויעניקו למערכת הקרב כמה השלכות אסטרטגיות מעניינות. התכונה החדשה המגניבה ביותר, לעומת זאת, היא מערכת המשולבת. ניתן לשרשר כישופים מסוימים יחד כדי ליצור כישופים חזקים יותר-עקוב אחר כישוף בוריי המניע רעידת אדמה עם כישוף האש, פאם, והשניים ישתלבו ויצרו את גריב, התקפה וולקנית מפוצלת קרקע.