מנקה זכוכית מכונית של זקרגל, מסיר שמן זכוכית מכונית מסיר מכונית אוניברסלית פתרון כביסה של מכונית אוניברסלית
  • משופץ

מנקה זכוכית מכונית של זקרגל, מסיר שמן זכוכית מכונית מסיר מכונית אוניברסלית פתרון כביסה של מכונית אוניברסלית

ILS 1.67

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

פורמולה קלה : קרם ניקוי החלונות מנוסח עם מרכיבים אולטרה-פעילים מאוד יעילים ונוחים מאוד לקים לניקוי חלונות לרכב רכב הוא קל, אין נזק לזכוכית, קל מאוד לנגב, פותר את בעיית הצליל הלא תקין של מגב. מנקה זכוכית חזק : קרם ניקוי זכוכית מכונית זה בעל פונקציית טיהור חזקה, הסרת כתמי מים או סרטי שמן על זכוכית, ומאפשרת לזכוכית להחזיר במהירות נקייה וברורה. קל לשימוש : שפוך מתאים למנקה על ספוג ומרחי אותו באופן שווה על הזכוכית, ונגב אותה במרץ; שוטפים במים ומגבת לייבוש, הזכוכית נקייה כמו חדשה. או פתח את מיכל המים של המגב, שופך את המנקה למיכל והוסף כמות מתאימה של מים כדי לדלל, ומרחי את המגב כדי לנקות ישירות את הזכוכית. יישומים רחבים : ניקוי סרטי שמן משמשה קדמית של מכונית לא יכול רק להסיר סימני גשם עקשניים, סרט שמן, טיפות ציפורים, מדבקות, סימני גשם, ריסוס צבע, מסטיק, מיץ עלים וכתמים אחרים על השמשה/מראה/חלון, אך גם יכולים גם להיות בשימוש נרחב במכוניות לנקות מים, אבק, כתמי שמן או שביל גשם. החבילה כוללת : שמן שמן זכוכית 6bottle x מנקה. מפרט : שם מוצר : מכונית שריטות תיקון ספריי פולנית תוכן : 20 גיטם גודל : גודל ספציפי כתמונה מוצגת משקל רשת : 90 גרם/3.

Product name:
Car Scratch Repairing Polish Spray
Net content:
20g
Item size:
specific size as picture shown
Net weight:
90g/3.17 ounces
Gross weight:
100g/3.53 ounces
Package includes:
4Bottle x Car nano repairing:
4 x Sponge wipe:
Note:
1. About Color:
Due to the difference between the screen and the light, the color of this item may be slightly different from the picture.
2. About the size:
The size is completely handmade, please change 1-2cm according to different measurement methods.
100% Satisfactory service:
If there is any quality problem or damage to the package, you can not use the product, you can contact us, we will reply to you as soon as possible, please rest assured to buy Thanks!