Weddptyfr חיצוני קמפינג ספלים קפה קפה 16 גרם ספל ספל נסיעות, כוס אמייל מחנה תה סט למשקאות שימוש במשרד ביתי/דיג/פיקניקים,
  • משופץ

Weddptyfr חיצוני קמפינג ספלים קפה קפה 16 גרם ספל ספל נסיעות, כוס אמייל מחנה תה סט למשקאות שימוש במשרד ביתי/דיג/פיקניקים,

ILS 1.33

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

חזק וקל משקל - הספל הזה חזק אך גם סופר קל משקל, כך שכשאתה מכין את החבילה שלך לטיול ההוא, זה הספל המושלם ללכת איתך, אין המון כבד שמור על ספל הטעם שנבנה מפלדה מגולגלת קרה המצופה באמייל קשוח. משטח חלק ומונע ממנו לשנות את טעם הקפה או התה. קיבולת נוזלית : 16.9 פלורידה (500 בינוני/גדול) - מידות : 5. הספל שיכול להבטיח קפה בוקר מהנה במשך שנים רבות! עמיד : קמפינג ספלי קפה אמייל עשויים מפלדה באיכות גבוהה עם ציפוי אמייל, בלתי שביר וחזק יותר מהקרמיקה והזכוכית, אין לדאוג לשום רווחים רעילים למשקאות שלך, בריאים ועמידים במשך שנים. כל הזמן אבל אם מסיבה כלשהי אתה לא מרוצה, נחזיר לך או להחליף את הספל שלך. כוסות תה קפה אמייל מתכת כוסות ספל לקמפינג טיולים תרמילאים קלים קפה קפה 16 אונקיות מושלמים לקמפינג, טיפש ופיקניקים אידיאליים לחמים משקאות, מרקים, דגני בוקר ומפרט נוסף : צבע : חבילה כחולה כהה כללה : 1 חתיכות יכולת ספלי אמייל : 16.9 עוז / 500 מ"ל מידות : 4 '' Dia x 3.5 '' H תכונות : נהדר לתרמילאים, קמפינג, דיג או כל פעילויות נוספות וחיצוניות אחרות שנבנות מפלדה קלה ומגלגלת קרה ומצופה באמייל אמייל מחוספס ועמיד, קל לניקוי ומונע שימוש במדיח כלים או מיקרוגל-שטיפת ידיים בלבד קלה לתלייה על התיק שלך על ידי קליפ, קל משקל כדי להקל על אתה מחלק מהמטען שלך, נייד ושימושי לכל פעילויות בחוץ, כמו קמפינג, טיולים או דיג או פיקניקים מרובי שימוש : לאכול מזה! מכיוון שזה גודל מעולה זה הופך אותו לספל קמפינג אמייל של 16.

Color:
Dark Blue
Package included:
1 pieces Enamel Mugs
Capability:
16.9 oz / 500 ml
Dimensions:
4’’ Dia x 3.5’’ H
Features :
Great for backpacking, camping, fishing, or any other traveling and outdoor activities:
Constructed of cold rolled lightweight steel and coated with rugged, durable enamel:
Enamel, easy-to-clean, coating prevents dishwasher or microwave use - hand wash only:
Easy to hang on your bag by locking clip, Lightweight to relieve you of part of your luggage, Portable and handy for any outdoor activities, like camping, hiking, or fishing or picnics :
MULTI USE:
Eat from it! Because it's superior size it makes it this 16.9 oz enamel camping mug even more usable, we use it for hot soup round the campfire and in the morning fill it with yogurt, fruit, nuts and seeds or top with trail mix and you're good to go.: