מרסס צבע אוטומטי מיני, מיני אקדח ריסוס אוטומטי מרסס צבע נייד נירוסטה לציור ריהוט בתעשייה, כלי צבע וציוד
  • משופץ

מרסס צבע אוטומטי מיני, מיני אקדח ריסוס אוטומטי מרסס צבע נייד נירוסטה לציור ריהוט בתעשייה, כלי צבע וציוד

ILS 27.58

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

נירוסטה + סגסוגת אבץ : ST -6 הוא אקדח ריסוס אוטומטי קטן הזרבובית והמחט עשויים מפלדת אל חלד. החומר של גוף האקדח הוא סגסוגת אבץ ומוצלחת אלקטרוליזציה.3 MPA : שימוש באוויר עבור 85 L/MIN, תפוקת הצבע היא 600 מ"ל/דקה, רוחב ריסוס בין 10-400 מ"מ ולחץ הריסוס הוא 0. הפחתת התזה : יכול לשמש לצבע ריסוס או שמני לחץ אוויר נמוך יותר כדי להפחית את התזה בשמן, מעשי מאוד. פעולה פשוטה : על ידי סיבוב שמאי התבניות, באפשרותך לבחור את גודל דפוס המעגל למאוורר, גמיש לשימוש. יישום : בעיקר מתאים לריסוס מים בקווי ייצור אוטומטיים, תעשיית פלסטיק וכו ', יכול לשמש גם לריסוס רוזין שוקולד. אופן השימוש : שיטת החיבור היא שיציאה אחת מחוברת לצבע, היציאה השנייה מחוברת לאוויר דחוס, ויציאת הצד מחוברת גם לאוויר דחוס, שיש להשתמש בו יחד עם בקרת שסתום הסולנואיד. מפרט : סוג פריט : מיני ריסוס אוטומטי אקדח מוצר צבע : שימוש באוויר כסף : 85 L/MIN תפוקת צבע : 600 מ"ל/דקה רוחב ריסוס : בערך. 10 ~ 400 מ"מ / 0.75 אינץ 'לחץ אוויר לחץ : 0.3 MPA ריסוס דרך : מאוור או שהצבעים בחדר לא מנוטרל הוא מסוכן ועלול לגרום לשריפה או פיצוץ, תמיד להבטיח שהחדר מאוורר היטב.

Item Type:
Mini Automatic Spray Gun
Product Color:
Silver
Air Usage:
85L/MIN
Paint Output:
600ML/MIN
Spray Width:
Approx. 10 ~ 400mm / 0.39 ~ 15.75in
Spray Air Pressure:
0.3Mpa
Spray Way:
Fan and circle
Paint Supply Method:
Pressure feeding
Package List:
1 x Mini Automatic Spray Gun:
1 x Wrench:
1 x User Manual:
Note:
1. Since spraying flammable liquids or paints in an unventilated room is dangerous and may cause a fire or explosion, always ensure that the room is well ventilated. Humidity above 50% and use of explosion proof solenoid valves to help prevent electrostatic discharge.:
2. Never use the spray gun near electrical outlets or other electrical equipment that may produce sparks.:
3. Spray with air only, never use other gases(such as nitrogen, hydrogen or carbon dioxide). Use other gases may cause respiratory intoxication difficulties, or explode.: