מסור שולחן רב-פונקציונלי Lixfdj 850W עם גילוף ירקן, מכונת מלטש מלטש עם אגרוף, 800-11000R/min, עומק חיתוך
  • משופץ

מסור שולחן רב-פונקציונלי Lixfdj 850W עם גילוף ירקן, מכונת מלטש מלטש עם אגרוף, 800-11000R/min, עומק חיתוך

ILS 0.67

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

[מנוע איכותי] : מכונת ליטוש ירקן רב-פונקציונלי מאמצת מנוע נחושת טהור באיכות גבוהה, כוח העומס המרבי הוא 850 וולט, ביצועים גבוהים, רטט נמוך, ביצועים יציבים, קל לענות על צרכי ליטוש, חיתוך וחריטה שונים, ומשפר מאוד את יעילות העבודה ו [מכונה אחת עם פונקציות מרובות] : טחינה, חיתוך, ליטוש, חריטה וקידוח משולבים לאחת המסור הרב-פונקציונלי גורם לך לעבוד ביעילות, נוחה יותר לשימוש, נטולת דאגה יותר ומשפרת מאוד את יעילות העבודה. [ריכוז גבוה] : תכנון ריכוזי גבוה של מחרטת שחיקת ירקן, קידוחים מדויקים, ברכה חזקה, חורים שאינם קיצוניים, קוטר להב מסור מקסימאלי 110 מ"מ, עומק חיתוך מקסימאלי 25 מ"מ, עדין ומדויק יותר. [התאמת מהירות חכמה] : המכונה הראשית של מכונת הליטוש בשולחן העבודה מאמצת תכנון מתג התאמת מהירות ללא צעד, וניתן להתאים את המהירות באופן שרירותי בהתאם לצרכים שלך. המהירות המרבית היא 11000 R/MIN, שיכולה לענות על הצרכים השונים של המשתמשים. שליטה יעילה ומדויקת של תפוקת החשמל. [היקף היישום] : ניתן להשתמש בחריטת תכשיטים ומכונת ליטוש לשימוש אישי או לעיבוד מפעל. חיתוך, חריטה וטחינה נעשים במכונה אחת. מתאים לחיתוך/חריטה/קידוח/טחינה/ליטוש/טחינה/חריטה/טחינה/צחצוח/ניקוי/הסרת חלודה וכו 'מיקום המוצר שלנו הוא לספק ללקוחות את המוצרים האיכותיים ביותר הדרושים לך, מה שמאפשר עיצוב. פשוט, מסוגנן, נוח ושימושי. [מנוע איכותי] : מכונת ליטוש ירקן רב-פונקציונלי מאמצת מנוע נחושת טהור באיכות גבוהה, כוח העומס המרבי הוא 850 וולט, ביצועים גבוהים, רטט נמוך, ביצועים יציבים, קל לענות על צרכי ליטוש, חיתוך וחריטה שונים, ומשפר מאוד את יעילות העבודה ו [מכונה אחת עם פונקציות מרובות] : טחינה, חיתוך, ליטוש, חריטה וקידוח משולבים לאחת. המסור הרב-פונקציונלי גורם לך לעבוד ביעילות, נוחה יותר לשימוש, נטולת דאגה יותר ומשפרת מאוד את יעילות העבודה. [ריכוז גבוה] : תכנון ריכוזי גבוה של מחרטת שחיקת ירקן, קידוחים מדויקים, ברכה חזקה, חורים שאינם קיצוניים, קוטר להב מסור מקסימאלי 110 מ"מ, עומק חיתוך מקסימאלי 25 מ"מ, עדין ומדויק יותר. [התאמת מהירות חכמה] : המכונה הראשית של מכונת הליטוש בשולחן העבודה מאמצת תכנון מתג התאמת מהירות ללא צעד, וניתן להתאים את המהירות באופן שרירותי בהתאם לצרכים שלך. המהירות המרבית היא 11000 R/MIN, שיכולה לענות על הצרכים השונים של המשתמשים.

Product name:
Multifunctional desktop polishing and engraving machine
Cutting depth:
25mm
Rated power:
maximum load 850W
Motor speed:
adjustable speed 800-11000r/min
Product size:
190*170*160mm
Saw blade size:
110mm
Product use:
grinding/polishing/cutting/engraving/drilling
Applicable materials:
nephrite, wood, amber, beeswax, bodhi multiple materials
NOTE:
The machine rotates at the highest speed when cutting, and it needs to continue to water when processing jade.:
When cutting, drilling or engraving, please try not to bend the flexible shaft too much to avoid breaking the flexible shaft:
Customer satisfaction is our top priority, therefore, we want to make sure that you are completely satisfied with the products you buy. If you have any questions, questions or concerns. Please contact us :