כרית ראש תינוקות קסדת תינוק
  • משופץ

כרית ראש תינוקות קסדת תינוק

ILS 55.80

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

[רך ונושם] בד רשת ידידותית לסביבה ורירית ספוג פוליאוריטן, רך, נוח, עמידות בפני השפעה, ספיגת זיעה, נשימה טובה [רב תכליתי] קסדת פעוטות זו מתאימה לתינוקות ופעוטות ללמוד לזחול, ללכת, ללמוד החלקה על גלגיל וללבוש בעת משחק (לא ניתן להשתמש בו לרכיבה על אופניים), בצורה מושלמת. [שיטה] חשוב מאוד לשמור, ניתן לשטוף את שומר הראש של התינוק במים, שטיפה חוזרת לא תעוות את שומר הראש, שטיפת ידיים בסדר, אך אנא אל תלבש, ברזל או יבש. [ספיגת הלם] קסדת התינוקות בעלת ספיגת זעזועים ותפקוד ריפוד, שיכולים ביעילות את ראש התינוק או להקל על טיפות והשפעות במהלך חיכוך והתנגשות. [Ultra Light ו] כיסוי ראש המיועד במיוחד לתינוקות ופעוטות, אור אולטרה, נוח יותר לתינוק ללבוש, מצויד בכרית סנטר, מתאים לרוב התינוקות. [ספיגת הלם] קסדת התינוקות בעלת ספיגת זעזועים ותפקוד ריפוד, שיכולים ביעילות את ראש התינוק או להקל על טיפות והשפעות במהלך החיכוך והתנגשות . [Ultra Light ו] כיסוי ראש המיועד במיוחד לתינוקות ופעוטות, אור אולטרה, נוח יותר לתינוק ללבוש, מצויד בכרית סנטר, מתאים לרוב התינוקות. [רך ונושם] בד רשת ידידותית לסביבה ורירית ספוג פוליאוריטן, רך, נוח, עמידות בפני השפעה, ספיגת זיעה, נשימה טובה. [רב תכליתי] קסדת פעוטות זו מתאימה לתינוקות ופעוטות ללמוד לזחול, ללכת, ללמוד החלקה על גלגיל וללבוש בעת משחק (לא ניתן להשתמש בו לרכיבה על אופניים), בצורה מושלמת את הראש . [שיטה] חשוב מאוד לשמור, ניתן לשטוף את שומר הראש של התינוק במים, שטיפה חוזרת לא תעוות את שומר הראש, שטיפת ידיים בסדר, אך אנא אל תלבש, ברזל או יבש.

Item Type:
Baby Helmet
Material:
Breathable Soft Mesh Cloth
Lining:
Polyurethane Sponge
Suitable Age:
6 Months-8 Years Old (Product size can be adjusted)
Style:
with Chin Pad
Applicable:
Baby Learning to Crawl, Baby Walking, Baby Playing, Baby Learning Roller Skating
Package List:
1 x Baby Helmet:
Note:
(1) This protective hat cannot be used as a professional helmet, so please wear a professional helmet when riding , electric and motorcycles outdoors.:
(2) Infants should be cared for by adults even when wearing protective hats.:
(3) Will not be squeezed by other products, keep away from heat sources.:
(4) Our protective hats are soft and comfortable, but some babies are still reluctant to wear them. You don't have to worry about this as they will adapt several times and your baby may not adapt to the toddler helmet hat at first, even though our headgear is soft and comfortable, so you need to be patient with your baby's adaptation process. Even if the baby wears a baby :