כסא גלגלים/עגלה של כלב דו גלגלים מתכוונן לניידות נכים ניידות גלגל עזרה מכונית הליכה למגבלות
  • משופץ

כסא גלגלים/עגלה של כלב דו גלגלים מתכוונן לניידות נכים ניידות גלגל עזרה מכונית הליכה למגבלות

ILS 1.67

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

【המיועד לחיות מחמד עם מוגבלות】 חיות מחמד יוטרדו כתוצאה מתנועה לא נוחה בחיים חוסר יכולת לטווח הארוך לתרגל ישפיע על בריאות חיית המחמד ויפחית את אמונו. כסא הגלגלים של חיות המחמד שלנו נועד לעזור חיות מחמד עם רגליים אחוריות פצועות או נכות כדי ללכת, לרוץ ולשחק בחופשיות, לעזור להם לחזור לחיים הרגילים. 【כסא גלגלים של PET מתכוונן】 רוחב הגובה ואורך כסא הגלגלים של PET כולם יכולים להיות מתכווננים, הוא יכול להתאים לחיית המחמד שלך בגבולות. 8 גודל אופציונלי. אנו ממליצים לך למדוד את חיית המחמד שלך בדיוק עם מדד קלטת גמיש כדי להבטיח את ההתאמה הטובה ביותר. 【חומר פרימיום】 קל משקל ונוח. לכיסא הגלגלים של הכלבים מסגרת סגסוגת אלומיניום עמידה וקלילה העמידה בפני בלאי, לכלוך, חלודה ועמידה. חומר הרתמה רך ונוח, נושם. 【קל לשימוש】 כיסאות הגלגלים שלנו קלים להתפרק ולהרכיב יחד, תוכלו להתקין אותו בעצמכם. כסאות גלגלים עם Twowheeled מתאימים רק לחיות מחמד עם מוגבלות ברגליהם האחוריות. אתה יכול להרים את רגליהם האחוריות. אם אתה יכול ללכת על הרגליים הקדמיות, כסא הגלגלים שלנו יעזור לו ללכת. 【תשומת לב】 אם הכלב במצב קריטי, לא מומלץ לקנות כסא גלגלים מסוג זה. אנא עבור לבית החולים PET לטיפול בהקדם האפשרי. כסאות הגלגלים שלנו מספקים רק סיוע בניידות לכלבים עם בריאות יציבה. מאחלת לכלבך בריא. 【המיועד לחיות מחמד עם מוגבלות】 חיות מחמד יוטרדו כתוצאה מתנועה לא נוחה בחיים. חוסר יכולת לטווח הארוך לתרגל ישפיע על בריאות חיית המחמד ויפחית את אמונו. כסא הגלגלים של חיות המחמד שלנו נועד לעזור חיות מחמד עם רגליים אחוריות פצועות או נכות כדי ללכת, לרוץ ולשחק בחופשיות, לעזור להם לחזור לחיים הרגילים. 【כסא גלגלים של PET מתכוונן】 רוחב הגובה ואורך כסא הגלגלים של PET כולם יכולים להיות מתכווננים, הוא יכול להתאים לחיית המחמד שלך בגבולות. 8 גודל אופציונלי. אנו ממליצים לך למדוד את חיית המחמד שלך בדיוק עם מדד קלטת גמיש כדי להבטיח את ההתאמה הטובה ביותר. 【חומר פרימיום】 קל משקל ונוח. לכיסא הגלגלים של הכלבים מסגרת סגסוגת אלומיניום עמידה וקלילה העמידה בפני בלאי, לכלוך, חלודה ועמידה. חומר הרתמה רך ונוח, נושם. 【קל לשימוש】 כיסאות הגלגלים שלנו קלים להתפרק ולהרכיב יחד, תוכלו להתקין אותו בעצמכם. כסאות גלגלים עם Twowheeled מתאימים רק לחיות מחמד עם מוגבלות ברגליהם האחוריות.

Product name:
Dog Wheelchair
Material:
Aluminum Alloy
Size:
XXXS,XXS,XS,S,M,L,XL,XXL
Features:
Lightweight, adjustable and foldable, easy to store, transport, and clean
Package Includes:
1 × Dog Wheelchair:
Features:
①Twowheeled wheelchairs are only used for pets with hind legs disabilities. You can raise its hind legs. If they can walk with their forelimbs, our wheelchair will help them walk.:
②Our wheelchair has a durable, lightweight aluminum frame and adjustable safety belt, which can provide the best comfort and mobility.:
③You can adjust the height, width and length of the pet wheelchair to make it suitable for your pet within a certain range.:
Note:
This product only contains dog Wheelchair, not including other products on the picture.:
Please measure your dog size (hip height and hip width) and weight before placing an order, in case the item won't fit your dog well.: