מדף פשוט גנרי, שטח מוט כפול מכסף אלומיניום חגורת אלומיניום חגורת מטבח רב-פונקציונלי מגבת אמבטיה
  • משופץ

מדף פשוט גנרי, שטח מוט כפול מכסף אלומיניום חגורת אלומיניום חגורת מטבח רב-פונקציונלי מגבת אמבטיה

ILS 116.40

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

Affter-Sale : אם יש לך שאלות לאחר קבלת הסחורה, אנא צור איתנו קשר בזמן, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות Storage אחסון תפקודי, נושאת עומסים חזקה, לא רק יכולה לאחסן ומגבות יבשות, אלא גם להוסיף תחושה מודרנית לחדר האמבטיה שלך. חומרים באיכות גבוהה, מוט המגבות עשוי מחומרים ידידותיים לסביבה באיכות גבוהה, יש הדבקה מצוינת, פינות מעוגלות וחוסכת מקום. Complementsement מרחק קיר סביר, מגבות לא קל להיצמד לקיר, מגבות אינטימיות יותר מהמאהב שלך, מסרבים לתלות על הקיר. ☛ANTI-RUST, אנטי-סקרט, עמיד. למתלה המגבות יש את החוזק והעמידות הגבוהה ביותר בסביבות לחות, ומתאים מאוד לחדרי אמבטיה, מטבחים וכו '. ברוך הבא לחנות הקטנה שאנו שמחים לשרת אתכם. קטגוריית מוצר : מתלה מגבת אמבטיה; חומר : אלומיניום חלל; טיפול במשטח : חמצון אנודי; שיטת התקנה : התקנה מחוררת או התקנה נטולת ציפורניים (אין דבק נטול ציפורניים אינו כלול); מפרט : מוט כפול, עם וו; אורך : 40 ס"מ , 60 ס"מ; מדוע לבחור במגבת שלנו Rack1. שטח מספיק, מתלה המגבות יציב ועמיד, לא רק יכול לאחסן ומגבות יבשות, אלא גם להוסיף תחושה מודרנית לחדר האמבטיה שלך . עיצוב מודרני אטום למים, העיצוב המודרני והאסתטיקה הפונקציונלית שלו יביאו קישוט מושלם לחדר האמבטיה שלכם.

double pole, with hook;:
Length:
40CM, 60CM;
Why choose our towel rack:
1. Sufficient space, the towel rack is sturdy and durable, not only can store and dry towels, but also add a modern sense to your bathroom.:
2. Modern waterproof design, its modern design and functional aesthetics will bring perfect decoration to your bathroom. High-strength support, convenient for you to use.:
Please note:
1. Please allow slight deviation in manual measurement data.:
2. Due to the difference in monitor display, the actual color may be slightly different from the image.:
3. This product contains:
towel rack*1. Punch mounting accessory kit*1. (Does not include nail-free glue)