מפקד הכנף השני ואולטימה אנדרוורלד
  • משופץ

מפקד הכנף השני ואולטימה אנדרוורלד

ILS 82.10

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

סוטה מעיצוב המשחק המסורתי שלהם מלמעלה למטה, מערכות המקור, בעזרת אולפני מראה זכוכית, מציג את הכניסה האחרונה של אולטימה כהרפתקה מלאה של 3, עם נקודת מבט של אדם ראשון שנראית בהרבה משחקים שאינם משחקים כמו דום שינוי הפרספקטיבה חוזר לעיצובים המוקדמים של אולטימה צינוק, שהיו מבוכים מבוססי מסגרת תיל מגוף ראשון. בתחילת ההרפתקה מואשם האווטאר בחטיפת בתו של אדם חשוב. כדי להוכיח את חפותו וזהותו, הוא חייב לרדת אל תהום סטיגיאן, להציל את הנערה בקטקומבות 3 ואז לברוח. לאורך הדרך, כמה סוגים של סכנה מעכבים את התקדמותו, כולל מספר עצום של מפלצות שודדות ברחבי הצינוק, כמה חידות-רבות קטלניות אם מטופלות בצורה לא נכונה-ומלכודות. בלב המשחק הוא העיצוב המסורתי של אולטימה. הקרב, לעומת זאת, שונה מהמשחקים הקודמים, שכן המהירות והכוח של התנודות נקבעים על ידי פעולות שונות שבוצעו וסוג הנשק המופעל. מערכת הקסם מוכרת לכל גיימר ששיחק הרפתקאות אולטימה אחרות עם מערכת המגיבים וההיבט הרוני כמעט ללא שינוי. בין אם פרץ אש או קיר אבן קר, תצוגת המשחק משתמשת בגרפיקה של וי. א בסביבה של 3 ד. כדי לעמוד בקצב העיצוב הגרפי החדש, תמיכה בסדרת כרטיסי הקול של סאונד בלאסטר (עם תמיכה במדי) זמינה בנוסף לאפקטים קוליים דיגיטליים.