HMZRQX מקום דשנים זרעי כלים חווים את השמחה של העבודה שעווה רכה רכה עמידה שקית כלים לגינה רב-כיס.
  • משופץ

HMZRQX מקום דשנים זרעי כלים חווים את השמחה של העבודה שעווה רכה רכה עמידה שקית כלים לגינה רב-כיס.

ILS 152.26

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

תיק הכלים בסגנון גינה עשוי קנבס, שהוא חזק, קל, נייד, עמיד בלאי, עמיד בדמעה וקל לנשיאה הכלי לתיקון לחגורה אלסטית לא יחליק. שקית האחסון נפתחת ונסגרת עם כפתור SNAP. קיבולת גדולה ועיצוב אבק אבק, סיפקו את תענוג העבודה שלכם. זה יכול לענות על כל צרכי הגינון שלך ולשפר את היעילות. תיק הכלים בסגנון גינה עשוי קנבס, שהוא חזק, קל, נייד, עמיד בלאי, עמיד בדמעה וקל לנשיאה. הכלי לתיקון לחגורה אלסטית לא יחליק. שקית האחסון נפתחת ונסגרת עם כפתור SNAP. קיבולת גדולה ועיצוב אבק אבק, סיפקו את תענוג העבודה שלכם. זה יכול לענות על כל צרכי הגינון שלך ולשפר את היעילות. תיק הכלים בסגנון גינה עשוי קנבס, שהוא חזק, קל, נייד, עמיד בלאי, עמיד בדמעה וקל לנשיאה. כלי תיקון החגורה האלסטי לא יחליק. שקית האחסון נפתחת ונסגרת עם א כפתור הצמד. קיבולת גדולה ועיצוב אבק אבק, לספק את תענוג העבודה שלך. זה יכול לענות על כל צרכי הגינון שלך ולשפר את היעילות. מפרט : חומר : שעווה רטובה קנסקולור : Dark Greensize : בערך 9.18 אינץ 'כלול ערכת כלים*1 אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונתן לך תשובה מספקת.

Material:
wet wax canvas
Color:
dark green
Size:
about 9.44x8.66xcm/11.4x8x1.18inch
Package Included:
Toolkit*1:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
The size of the product is measured manually, and the error of the size is inevitable. If you are particularly concerned, please take it carefully. :