אלקטרוליזר רספידו אגואה פרובאס דה קלידד, ברס דה הירו פרה אלקטרוליסיס דה קלידד דה אגואה, מדידור דה פרובה דה מדרקינה
  • משופץ

אלקטרוליזר רספידו אגואה פרובאס דה קלידד, ברס דה הירו פרה אלקטרוליסיס דה קלידד דה אגואה, מדידור דה פרובה דה מדרקינה

ILS 2.67

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

חומר באיכות גבוהה : בודק איכות המים שלנו עשוי שרירי בטן ואלומיניום, חומר ברזל, שהוא חזק ועמיד יש לו שני חיובי ושלילי אלקטרודה מוטות (הוא ברזל מוט והשני הוא אלומיניום מוט), אשר יכול טוב יותר לזהות את איכות מים. מהיר מים זיהוי : זה מים באיכות בודק הוא מאוד מעשי. זה יכול ליצור חלקיקים מסיסים במים תחת פעולה של זרם חשמלי. לחלקיקים אלה יש פעילויות התלכדות וספיחה חזקות לחלקיקים קולואידים במים, המסייעים באיתור מהיר של זיהומים שונים במים. נייד לשימוש : גודל הגוף של בודק איכות המים שלנו הוא בערך 4. זה הוא קטן בגודל וקל משקל, ביצוע זה קל לאחסון ולבצע. יישומים רחבים : שלנו מים באיכות בודק יכול לשמש כדי לבדוק את טוהר של מים. הוא מתאים למי שתייה, טיהור מים, הידרופוניקה, אקווריומים, בריכות שחייה וספא. קל לתפעול : בודק איכות המים שלנו קל לתפעול. לאחר ההפעלה, הכנס שלה חיובי ושלילי מוטות ישירות לתוך מים. צבעים שונים של מים אלקטרוליזים יכולים להראות זיהומים שונים במים. תיאור : בודק איכות המים שלנו עשוי שרירי הבטן ואלומיניום, חומר ברזל, אשר יש את המאפיינים של חסון ועמיד. הוא קל ונייד, קל לתפעול ויכול לזהות במהירות זיהומים שונים במים.מפרט : חומר : שרירי בטן, אלומיניום, ברזלגודל : אורך גוף : כ 10.

Material:
ABS, aluminum, iron
Size:
body length
power cord length:
about 80cm/31.50in
rod length:
about 7cm/2.8cm - 2.76in/1.10in
Measuring range 50-200mg/L :
Nominal voltage:
220V/50Hz
Application:
drinking water, water purity testing
Product list:
1* Electrolyzer Body :
2* Aluminum Rod :
2* Iron Rod :
1* Instructions :
Notes:
1. After connecting to the power, Please Do Not use grasp the the electrode rods with your hands; Never put your fingers in the testing water; Never let children play with this electrolyzer. :
2. After use, please Disconnect the Power, then wipe the electrode rods with a dry cloth, and clean the iron rod with a fine mesh cloth, and store this electrolyzer properly. :