מצלמה לילדים, מצלמת וידיאו קטנה עם עדשה כפולה לילדים עם 10 מיליון פיקסלים ותצוגה בגודל 2.5
  • משופץ

מצלמה לילדים, מצלמת וידיאו קטנה עם עדשה כפולה לילדים עם 10 מיליון פיקסלים ותצוגה בגודל 2.5

ILS 1.00

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מושלם מתנות לילדים : את ילדים דיגיטלי מצלמה הוא הבחירה הטובה ביותר עבור ילדי מתנותצעצוע נהדר לצ ' ידרן להפעיל יותר דמיון בשימוש ולחוות את הכיף שבטבע. פונקצית מצלמה : 14 על 13 על 5.5 סנטימטר,ירי רגיל,ירי מתמשך,וכו', לטפח ילדי תחביבים ולתת להם עצמו שמח זמן. את מיני ילדים מצלמה זרוק עמיד ועמיד עם מבנה משרד,קל לנשיאה, לספק ילד פשוט ונוח דרך לצלם, להשתמש בו בביטחון.5 אינץ תצוגת מסך לחוויה טובה יותר, נוח לנשיאה בכל מקום,תוכנן במיוחד עבור ילדים, מושלם לילדים לצאת מחוץ נסיעה, או יומי שיא. זה ילדים מצלמה הוא אידיאלי כמו שלך ילדים ראשון מצלמה, כך שהם יכולים להתחיל יצירת זכרונות בעצמם או עם החברים שלהם. צעצוע נהדר כדי לשפר את היצירתיות שלהם. ברוכים הבאים לקניון שלנוקניות מאושרות!המוצרים שלנו נבדקו ביסודיות, נבדקו וארוזים לפני הלידה.אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו כדי שנוכל לספק לך את השירות הטוב ביותר.גודל שם : 14 על 13 על 5.5 סנטימטר צבע שם : פינקה יצירתי פעוט מצלמה : הילד שלך יהיה הבמאי עם זה צעצוע. עם הקלטת הסרט ואפקטים של הקלטת קול, הקטן שלך נמצא בשעות של כיף מאחורי המצלמה.מפרט : שם : ילדים מצלמה.

Name:
kids camera.
Display screen size:
2.5 inches.
Pixel range:
10 million pixels.
Material:
ABS.
Size:
14x13x5.5cm.
Battery type:
lithium battery.
(Batteries are not included, batteries must be purchased by yourself.) :
You are welcome to come to our store for shopping, if you have any questions, please feel free to contact us, we will reply as soon as possible within 24 hours. Thanks! :
If you are not satisfied with our products, please feel free to contact us, we will contact you within 24 hours. For more related product details, please search for CMUNBBBS. :