גבות חותמת עיצוב ערכת מצח מגדיר אבקת חותמת איפור מברשות,עבור מושלם מצח
  • משופץ

גבות חותמת עיצוב ערכת מצח מגדיר אבקת חותמת איפור מברשות,עבור מושלם מצח

ILS 11.49

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

10 גבות סטיילינג תבניות : מתאים עבור מגוון רחב של פנים צורות, במהירות ליצור סימטרי ומתקדם גבות צורות כדי לענות על צרכי השונים שלך קל לשימוש : לאחר דבק גבות תבנית, שימוש גבות אבקת מקל כדי להחיל במהירות איפור, ולאחר מכן להשתמש גבות מברשת כדי ליישר גבות ולהבהיר מצח צבע. בטיחות ועיצוב עמיד למים : גבות אבקת הוא בטוח ולא רעיל, לא לסתום נקבוביות, והוא עמיד למים, ביצוע איפור יותר עמיד ולא לגרום לך להרגיש נבוך. עם מגדיר : גבות כלים הוא יותר עמיד למים, לא מביך, ואינו להמריא איפור, אשר יכול למעשה לשמור על צורה של גבות. יישום רחב : גבות איפור כלים יכול לשמש כדי למלא קו שיער וקיכלי, הצבע הוא מאוד טבעי ומתאים את שיער ולהפוך שלך איפור יותר יפה. זה הוא גבות חותמת עיצוב ערכת מצח מגדיר אבקת חותמת איפור מברשות.ניתן להשתמש בכלי איפור גבות למילוי קו שיער וקיכלי, הצבע טבעי מאוד ומתאים לשיער והופך את האיפור שלך ליפה יותר.תכונה : לאחר דבק גבות תבנית, שימוש גבות אבקת מקל כדי להחיל במהירות איפור.ולאחר מכן להשתמש גבות מברשת כדי ליישר גבות ולהבהיר מצח צבע.גבות כלים הוא יותר עמיד למים, לא מביך, ואינו להמריא איפור, אשר יכול למעשה לשמור על צורה של גבות.

Item Type:
Eyebrow Stamp Shaping Kit
Efficacy:
Fill vacancies of eyebrows, obtain new and dense eyebrows, also can be used to fill hairline, and improve the embarrassment of uneven hair growth
Shelf Life:
3 Years
Eyebrow Powder Net Content:
Approx. 1.8g/0.06oz
Definer Net Content:
Approx. 12g/0.4oz
Package List:
1 x Eyebrow Powder:
1 x Definer:
10 x Eyebrow Cards:
2 x Eyebrow Brushes:
Note:
1. Choose the inside of your elbow or the back of your ear, :
And then apply a little product on it and leave it for about 20 minutes to see if there is any discomfort such as redness, swelling and itching.:
2. If there is an allergic reaction, then this product cannot be used, if not, it is can use.:
3. Thank you very much for your patronage, if you have any questions, please contact us immediately.:
  :