נסיעות הפילבוקס, 10 יחידות אלומיניום סגסוגת מיני מחזיק מפתחות עמיד למים גלולת מקרה עבור חיצוני קמפינג
  • משופץ

נסיעות הפילבוקס, 10 יחידות אלומיניום סגסוגת מיני מחזיק מפתחות עמיד למים גלולת מקרה עבור חיצוני קמפינג

ILS 2.00

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

עיצוב אופנתי : הגלולה בצורה, חמוד ומסוגנן מושלם לאחסון גלולות או פריט קטן כמו בושם וצוות קטן אחר. זה יכול להיות מקוטע בקלות כדי מפתח שרשרות, תיקים, שקיות, חגורת לולאות או משמש רוכסן למשוך שלך מעיל או מעיל. נייד : זה יכול להיות מקוטע בקלות כדי מפתח שרשרות, תיקים, שקיות, חגורת לולאות או משמש רוכסן למשוך שלך מעיל או מעיל. מגיע עם מחזיק מפתחות, יכול לצרף על התיק שלך או חגורה. אתה יכול לקחת את בעל הגלולה הקטן הזה לכל מקום שאתה הולך ומה שאתה עושה. פרימיום איכות : עשוי באיכות גבוהה אלומיניום, מוצר משטח אנודי חמצון, עמיד למים ללבוש התנגדות, אוויר חזק. סיים היטב, וזול, מושלם עבור הרפואה היומית שלך. עמיד למים : כיסוי יכול לפשל, איטום, בתוך הוא מאוד נקי, יכול חבילה חירום גלולות, נפוץ טבליות, בשימוש או לתלות, שימוש נוח ולא לתת לעצמך או האהוב שלך למצוא עצמם ללא תרופות שלהם כאשר הם צריכים אותם. קטן גוף גדול קיבולת : זה גלולת תיבת יש כף יד גודל, את גודל הוא כ 9.00 סנטימטר, זה מאפשר לך לשים מספיק כדורים או דברים אחרים לפי צורך. מפרט : תיאור : לא לתת לעצמך או האהוב שלך אחד מוצאים את עצמם ללא תרופות שלהם כאשר הם צריכים אותם. זה קטן, חמוד ומסוגנן גלולת מחזיק יכול לעזור לך לפתור בעיה זו. אתה יכול לקחת את בעל הגלולה הקטן הזה לכל מקום שאתה הולך ומה שאתה עושה. זה יכול להיות מקוטע בקלות כדי מפתח שרשרות, תיקים, שקיות, חגורה או משמש רוכסן למשוך שלך מעיל או מעיל. זה עמיד למים מחזיק גם עושה מקום נהדר עבור הילדים שלך לנשיאה שלו / שלה מזהה ותרופות מידע.

Description:
Never let yourself or your beloved one find themselves without their medication when they need them. This little, cute and stylish pill holder can help you solve this problem. You can take this little pill holder wherever you go and whatever you do. It can be clipped easily to key chains, handbags, bags, belt or used as a zipper pull for your coat or jacket. This Waterproof holder also makes a great place for your kids to carry his/her ID and medication information. They will not misplace the information then when they need it to get home safely. This works very well in water parks, fishing trips, bike riding and camping. :
Features:
Made of high quality aluminum.:
Product anodic oxidation, waterproof wear-resisting and air tight.:
Cover can screw up, sealing and waterproofing, inside very clean, can pack emergency pills, Commonly used tablets, used or , convenient use Never let yourself or your beloved one find themselves without their medication when they need them. :
You can take this little pill holder wherever you go and whatever you do.:
It can be clipped easily to key chains, handbags, bags, belt or used as a zipper pull for your coat or jacket. Comes with keychain, can attach on your bag or belt.:
Pill shaped, cute and stylish.:
Perfect to store pills or small item.:
 :
Package List:
1 x Aluminum with Keychain: