קואאיוס מושך מושך מנוע מתכת מנוע ציוד מסיר משיכה למסוק רכב מסוק מכוניות סגסוגת DIY מושך גלגל צמיג צמיג
  • משופץ

קואאיוס מושך מושך מנוע מתכת מנוע ציוד מסיר משיכה למסוק רכב מסוק מכוניות סגסוגת DIY מושך גלגל צמיג צמיג

ILS 60.40

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

יציקות מתכת באיכות גבוהה העומדות בלבוש משטח המתכת בהיר ונטול מקורות. עיבוד CNC מדויק. 3 מושך הילוכים לסת הסר את מיסב המדריך, מיסב משאבה, מברשת. כל אחד משלושת ההילוכים 3 הלסתות וניתן להפוך אותו כדי למשוך חלקים מבפנים או מבחוץ. 3 לסתות נועדו למרוח לחץ אחיד על מנת למנוע נזק לנושאים. השלם עשוי וונדיום כרום, עם קשיות גבוהה, קשיחות טובה ועמידות. יציקות מתכת באיכות גבוהה העומדות בלבוש. משטח המתכת בהיר ונטול מקורות. עיבוד CNC מדויק. 3 מושך הילוכים לסת הסר את מיסב המדריך, מיסב משאבה, מברשת. כל אחד משלושת ההילוכים 3 הלסתות וניתן להפוך אותו כדי למשוך חלקים מבפנים או מבחוץ. 3 לסתות נועדו למרוח לחץ אחיד על מנת למנוע נזק לנושאים. השלם עשוי וונדיום כרום, עם קשיות גבוהה, קשיחות טובה ועמידות. Koaiusspecification : חומר : מתכות : בערך.39 אינץ ' : 1 x מנוע מנוע מתכת מושך תאימות תאימות תאימות מערך המושך מתאים לגלגלי תנופה של מכונית, גלגלי אופנוע, גלגלי אופניים, מיסבי משאבה, מיסבי גנרטור, מסבי מכונה וכו'. הסר את כל המסבים מסוג השרוול מקוטר 0. תכנון מבני, כוח משיכה חזק יכול להיווצר על ידי סיבוב קל של הברגים הקטנים.

material:
metal
Size:
Approx. 6x5x1cm/2.36x1.97x0.39 inches
combo:
1 x Metal Motor Pinion Puller Remover:
Wide Compatibility The puller set is suitable for car flywheels, motorcycle wheels, bicycle wheels, pump bearings, generator bearings, machine bearings, etc.:
The bearing remover is used to remove all sleeve type bearings from 0.6 to 1-1/2 diameter. Structural design, a strong pulling force can be generated by lightly turning the small wrench. :